poniedziałek, 31 października 2022

Sprawdzona strategia SEO

 
Szukasz sposobu na zwiększenie ruchu organicznego na stronach, które naprawdę mają znaczenie? Poniżej przedstawiamy strategię SEO, dzięki której można to osiągnąć.
Cel SEO dla każdego jest taki sam: Pozycjonowanie na słowa kluczowe, które napędzają ruch i przychody.
Jeśli sprzedajesz ubezpieczenia, ranking dla "co to jest ubezpieczenie?" jest dobry, ale ranking dla "kupienie ubezpieczenia" jest lepszy. Dzieje się tak dlatego, że ruch z tego ostatniego jest bardziej prawdopodobny do konwersji i zwiększenia zysków.
Ale ranking stron, które mają wartość komercyjną jest trudny.
W tym poradniku przedstawię strategię SEO, która może w tym pomóc. Nazywa się ona metodą "pośrednika".

Jak działa metoda 'pośrednika'

Zanim się zanurzymy, przejdźmy na tę samą stronę:
Sukces SEO jest w dużej mierze wynikiem dwóch rzeczy: Backlinków i treści.
Treść jest kluczowa, ponieważ bez niej nie można uzyskać pozycji w rankingu. Backlinki są ważne, ponieważ działają jak "głosy" i pokazują wyszukiwarkom, że twoje strony są warte umieszczenia w rankingu.
UWAGA. Kiedy mówię o backlinkach, mam na myśli zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
Większość stron internetowych posiada dwa główne rodzaje treści:

    Informacyjna: Pomyśl o wpisach na blogu, interaktywnych narzędziach i kalkulatorach oraz wszelkich innych przydatnych treściach niekomercyjnych.
    Komercyjne: Pomyśl o "stronach pieniężnych", które napędzają przychody. Dla witryn ecommerce będą to strony produktów i kategorii. Dla innych firm będą to strony docelowe.

Ogólnie rzecz biorąc, ludzie nie chcą linkować do treści komercyjnych, takich jak strony sprzedaży. Mają one niewielką lub żadną wartość dla odbiorców.
Ale często linkują do treści informacyjnych, takich jak przewodniki i recenzje, aby:

    pomóc poprzeć punkt lub statystykę, o której wspominają.
    kierują odwiedzających do pomocnych treści, których mogą nie chcieć rozwijać.

Doskonałym przykładem tej teorii jest Hubspot.
Jeśli spojrzymy na ich 50 najczęściej linkowanych stron, zobaczymy, że 88% z nich to wpisy na blogu i darmowe kursy.
Zdezorientowani? Oto jak to działa:

    Masz grupę stron, które mogą być zainteresowane linkowaniem do twoich treści. Nazwijmy je "linkerami".
    Ty masz swoje strony na których chcesz zarabiać
    Ponieważ zdecydowana większość tych ludzi nie będzie linkować do Twoich stron zarobkowych, dodajesz "pośrednika", którym jest odpowiedni wpis na blogu lub zasób informacyjny.
    Pośrednik" (np. wpis na blogu) buduje "autorytet", który może być następnie przekazany na strony pieniężne za pomocą linków wewnętrznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy warto pozyskiwać linki z katalogów stron?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych to skomplikowany proces, który obejmuje wiele różnych strategii. Jednym z elementów, któr...