poniedziałek, 31 października 2022

Jak zdobyć wysoką pozycję w google?

 Google patrzy na treść na stronie internetowej, aby móc zrozumieć, czy ta witryna lub strona internetowa jest dobrym wynikiem dla konkretnego zapytania. Jeśli jest mało lub nie ma treści na stronach internetowych - lub jeśli ta treść nie jest dobrze zoptymalizowana - wtedy nie masz szans na wysoką pozycję.
To nie znaczy, że musisz pisać eseje o długości 2000 słów na każdej stronie.
Niektóre strony mogą to uzasadniać, ale inne mogą być w porządku z kilkoma setkami słów.
Ogólnie rzecz biorąc, oto kilka "zasad" SEO dla  strony internetowej:


    Użyj jednego znacznika H1 na każdej stronie. Służy on jako nagłówek strony. Dość często jest to to samo co meta tytuł - ale nie musi.
    Używaj znaczników H2-H6 w zależności od potrzeb. Są to podtytuły. Użyj ich, aby stworzyć hierarchiczną strukturę ważności na każdej stronie. Dowiedz się więcej o tych znacznikach tutaj.
    Nie upychaj słów kluczowych w swojej treści. Bądź świadomy słów kluczowych, na które się nastawiasz, ale nie wciskaj ich na siłę tam, gdzie ich nie ma - a już na pewno nie nadużywaj ich!
    Upewnij się, że pisownia i gramatyka są na miejscu. Więcej na ten temat za chwilę!

Przeczytaj także https://seo-rank.pl/na-czym-dokladnie-polega-seo/

Oto kilka innych zadań SEO, które możesz rozważyć idąc dalej:

    Popraw prędkość strony: Google mówi, że 53% odwiedzających strony mobilne porzuci stronę, jeśli jej załadowanie zajmie więcej niż 3 sekundy. Wiele rzeczy może sprawić, że Twoja strona będzie powolna - wtyczki, rozdęty HTML itp. Sprawdź jak szybko ładują się Twoje strony za pomocą narzędzia Google PageSpeed Insights lub GTMetrix. Jeśli te narzędzia zgłaszają powolne działanie strony, może warto zatrudnić kogoś do poprawy szybkości witryny. Oto niektóre z rzeczy, nad którymi możesz chcieć pracować.
    Dodaj znacznik schema: Schema markup może pomóc Google lepiej zrozumieć twoją stronę internetową. Może również zmienić sposób, w jaki twoje strony internetowe pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Jeśli kiedykolwiek wyszukałeś przepis i zobaczyłeś gwiazdki recenzji, czas gotowania i inne dane w wynikach wyszukiwania, to jest to zasługa schema markup. Dla małych firm z fizyczną lokalizacją, polecam przyjrzeć się znacznikowi LocalBusiness. Jeśli masz strony produktów lub usług w swojej witrynie, spójrz na znacznik Product i Service.
    Uwaga. Ponieważ prawidłowe wdrożenie takich znaczników może być skomplikowane, najlepiej zatrudnić freelancera, który zrobi to za Ciebie. Daj im arkusz kalkulacyjny ze wszystkimi szczegółami, których potrzebują, a oni będą mogli wdrożyć znaczniki na miejscu.
    Załóż bloga (lub pracuj nad istniejącym): Blogowanie jest jednym z naszych głównych źródeł nowego biznesu i leadów w Ahrefs. Nie jest to zaskakujące, ponieważ obecnie otrzymujemy ponad 220 000 wizyt miesięcznie z samego Google - jest to wzrost o 1 134% w ciągu około trzech lat. Jeśli nie masz jeszcze bloga biznesowego, istnieje prawdopodobieństwo, że zostawiasz pieniądze na stole.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy warto pozyskiwać linki z katalogów stron?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych to skomplikowany proces, który obejmuje wiele różnych strategii. Jednym z elementów, któr...